Awesome MFWI life

I'm home!!!!!
Hello! Mizukiです!

昨日、帰国しました!
もう既にAmericaが恋しいです…。笑

この4ヶ月間、本当に
いろんなことがありました。
楽しかったことや辛かったこと、時には悩んだり、
homesickになったこともありました。
でもそれは4ヶ月間、一緒に過ごしてきた
友達RAのおかげでやっていけました。
感謝しています!!!
Thank you!!!

20日は朝10時半過ぎにMFWIを出て
Spokane空港へ行きました。
RAとの別れがすごく寂しかったです…。

G1
仲良し5人組


TG1



この留学に行けて本当に良かったです!
いろんな人に出会えていろんな経験をして
一生忘れられない思い出になりました!
本当にありがとうございました!!!

そして今まで私のブログを読んでくれた方、
ありがとうございました!!!
いつも内容が薄くてすみませんでした…。

Ron Kinya先生、
今まで私たちを支えてくださって
ありがとうございました!
I love MFWIに参加できて
本当によかったと思っています!

Thank you very much!!!
I had a nice time.
I'll never forget this experience.

I love MFWI!!!!!

Mizuki

コメント

Ron さんの投稿…
Glad you are home safely. Thanks for coming to Spokane and to Mukogawa Fort Wright Institute!
kinchan さんの投稿…
Thank you Mizuki.
I hope your experiences here at MFWI has opened your eyes for your future.

Kinya
Mizuki さんのコメント…
Ron and Kinchan
Thank you for 4 months. I'm glad to be a "I love MFWI" member! I enjoyed writing blogs, so I could write 50 blogs. :p I hope many people see our blogs. Thank you very very much!!! I hope see you again!

このブログの人気の投稿

My Dorm!

Comfortable dormitory

OUR DORM!